
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:30
فهرست و توضیحات:
مقدمه
تجزیه و تحلیل
روش تحقیق
سابقه تحقیق
اصطلاحات و مفاهیم
بیان مسئله
اهداف
فرضیه های تحقیق
جامعه و نمونه
ابزار گرد آوری داده ها
آسیب&zwnj شناسی&zwnj مدیریت&zwnj بازاریابی&zwnj
تخصص&zwnj در قرون&zwnj جدید، ابزارها و شرایط&zwnj جدید پدید آورده&zwnj است.
وظیفه&zwnj بازاریابی&zwnj تنها افزایش&zwnj تقاضا برای&zwnj پاره&zwnj ای&zwnj از کالاها و خدمات&zwnj نیست&zwnj بلکه&zwnj هدف&zwnj اصلی&zwnj مدیریت&zwnj تقاضاست.
رایانه&zwnj و شبکه&zwnj جهانی&zwnj اینترنت&zwnj عادات&zwnj خرید مشتریان&zwnj را دگرگون&zwnj خواهندکرد.
دو نیروی&zwnj پرتوان&zwnj یعنی&zwnj فناوری&zwnj و جهانی&zwnj شدن، چشم&zwnj انداز اقتصادی&zwnj امروز را می&zwnj سازند.
چنانچه&zwnj هر سازمانی&zwnj امروز نتواند سریعتر، ارزانتر و با کیفیت&zwnj بالاتر از رقبای&zwnj جهانی&zwnj کالا تولید کند، از صحنه&zwnj بازار حذف&zwnj می&zwnj شود.
هیچ&zwnj سازمانی&zwnj قادر نیست&zwnj تا رضایت&zwnj مشتریان&zwnj خود را فراهم&zwnj آورد مگر آنکه&zwnj ابتدا اسباب&zwnj رضایت&zwnj کارکنان&zwnj خود را تامین&zwnj کند.
در جهان&zwnj رقابتی&zwnj امروز، سازمانها برای&zwnj بقای&zwnj خود نیازمند تحول&zwnj در مدیریت&zwnj بازار هستند و قطعاً&zwnj این&zwnj تحول&zwnj تصادفی&zwnj نیست.
سازمانهایی&zwnj که&zwnj از وجود مدیران&zwnj خلاق&zwnj بی&zwnj بهره&zwnj اند، خیلی&zwnj از فرصتها را از دست&zwnj خواهند داد.
یکی&zwnj از مشکلات&zwnj مهم&zwnj کشورهای&zwnj درحال&zwnj توسعه، نبود بازار رقابتی&zwnj سالم&zwnj در این&zwnj کشورهاست.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-104087-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a2%d8%b3%d9%8a%d8%a8%e2%80%8c%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%8a%e2%80%8c-%d9%85%d8%af%d9%8a%d8%b1%d9%8a%d8%aa%e2%80%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1/
- ۹۵/۰۶/۱۹